Gå til indhold

Spørgsmål om køb

Herunder finder du svar på nogle af de mest almindelige spørgsmål omkring webshoppen. Har du yderligere spørgsmål, er du velkommen til at ringe til os på telefon 43 350 350 eller klikke her.

 

Hvordan leveres varerne?

Vi anvender Bring til levering af varer i Danmark.

Hvad koster levering?

Vi tilbyder fragtfri levering ved køb over 500 kr. Ved køb under 500 kr. er fragten 59 kr.

Hvor lang er leveringstiden?

Vi har normalt en leveringstid på 2-3 hverdage. Vi tager dog forbehold for udsolgte varer og tilfælde, hvor flere har bestilt samme produkt, før vort system er opdateret. Ved udsolgte varer og længere leveringstider, vil vi kontakte dig, så snart vi har fået meddelelse herom.

Kan jeg returnere/bytte en vare?

Hvis du ikke er tilfreds med en vare, kan du returnere den og få pengene retur eller få en ny vare tilsendt. Du vil dog selv skulle betale returportoen.

For at returnere en vare, bedes du kontakte os på telefon 43 350 350 eller klikke her, hvorefter vi vil hjælpe dig.

Hvordan reklamerer jeg over en vare?

Hvis du ikke er tilfreds med en vare eller den er blevet beskadiget under transporten, bedes du kontakte os så vil vi fremsende en ny vare.

Kan jeg annullere en ordre?

Hvis du fortryder dit køb og vi ikke allerede har afsendt ordren, kan du sagtens annullere den. Hvis vi allerede har afsendt ordren, kan du returnere de bestilte varer, du vil dog selv skulle betale returportoen.
 

Hvordan kontakter jeg jeres kundeservice?

Har du spørgsmål om dit køb, er du velkommen til at ringe til os på telefon 43 350 350 eller klikke her, hvorefter vi vil hjælpe dig.

 

Produktet er lagt i indkøbskurven