Retur & reklamation

Sådan returnerer du en vare hos os:

  1. Du starter med at registrere din sag via vores kontaktformular, som du finder her. Her vælger du ordrer og derefter returnere produkt. Det er vigtigt, at du angiver ordrenummer og årsagen til, at du ønsker at returnere din vare til os.
  2. Når du har udfyldt alle trin i formularen og indsendt din returanmodning, vil vores kundeservice behandle din sag, og en returforsendelsesetiket vil blive sendt til den angivne adresse.
  3. Pak varen ordentligt i original emballagen.
  4. Fastgør returforsendelsesetiketten på pakken ordentligt. Sæt den over den gamle fragtseddel, hvis den stadig sidder på pakken.
  5. Når vi har modtaget din retur, refunderer vi beløbet. Refusion sker senest 14 dage efter, at vi har modtaget din retur.
  6. Du vil modtage en bekræftelse via e-mail fra os, at din retur er blevet behandlet.

 

Husk dette, når du returnerer en vare til os

Returnering skal sendes tilbage i original emballage for at undgå skader på produktet. Ved returnering af hårplejeprodukter skal produktets emballage være ubrudt. Produkter kan ikke returneres i produktets originale emballage.

Transportskader og forkerte leverancer

Hvis pakken er beskadiget ved levering, skal dette meddeles direkte til fragtmanden. Herefter indgiver du en klage via vores kontaktformular. Glem ikke at vedhæfte mindst tre billeder af den beskadigede pakke fra forskellige vinkler og vedhæft billeder, hvis der er nogen skade på varen.

Hvis du har fået den forkerte vare leveret, så klik her og udfyld formularen. Glem ikke ordrenummeret og at vedhæfte et billede af den vare du har modtaget.

Når din klage er registreret, vender vi tilbage til dig.

Tilbagebetaling

Når vi har modtaget din returnering, refunderer vi dig hele ordreværdien inden for 14 dage. Tilbagebetalingen sker til den samme konto, som du har brugt til betaling.

Vær opmærksom på, at OBH Nordica ikke kan fastfryse fakturaen for dig, men du skal selv gøre dette for at undgå rykkergebyrer og for at forhindre, at fakturaen går til inkasso. Når returneringen er håndteret, modtager du en bekræftelse på mail fra os og en bekræftelse fra Klarna på, at returneringen er gennemført.

 

Agent vender tilbage

Hvis din pakke er havnet hos en agent, og du ønsker at returnere en pakke, der ikke er afhentet, kan du enten afhente din pakke og bruge vores kontaktformular eller du kan lade pakken stå i 14 dage, og den går i automatisk returnering til afsender.

Foretag en ændring

Ønsker du at bytte produktet, skal du afgive en ny ordre på vores hjemmeside og returnere din første forsendelse. Du returnerer din vare via vores kontaktformular, som du kan finde her. Når vi har behandlet din sag, vil en returfragtseddel blive sendt til dig.